مجموعه فندوقچه شما را به خرید بهترین فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید فندق خندان تازه صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

چند ویژگی مهم فندق برشته باکیفیتروش تشخیص کیفیت انواع فندق کوهیشاخصه های بارز فندق خام درجه یکمواردی از فواید مصرف فندق خندانناگفته هایی درمورد فندق کوهیخصوصیات قابل توجه فندق برشتهسفارش کلی فندق خندان تازه صادراتی

مرکز خرید فندق صادراتی در سال های اخیر با مشتریان بی شماری در سر تا سر دنیا رو به رو شده است. هر یک از مردم و مشتریان خرید این مدل فندق های با کیفت را بر اساس نیاز خود در مدل های مختلفی که این کارخانه تولیدی ارائه می دهد انجام می دهند. این فندق ها کیفیت بی نظیری داشته و از این رو در بین مشتریان محبوب و مشهور می باشد. برای تهیه هر یک از مدل های این فندق های کاربردی و خوشمزه نیاز است که کمی بیش تر در رابطه با آن ها اطلاعات کسب کنید.

مرکز خرید فندق خندان تازه صادراتی

چند ویژگی مهم فندق برشته باکیفیت

چند ویژگی مهم فندق برشته باکیفیت چند ویژگی مهم فندق برشته باکیفیت که این محصولات را بیش تر به شما معرفی می کنند در ادامه این عنوان آمده اند. توصیه می کنیم که با برشمردن این مشخصات و ویژگی های مهم کمی در رابطه با این محصولات بیش تر بدانید. انواع و اقسام فندق های برشته این مرکز پخش و فروش کیفیت بی نظیری داشته و از حیث کیفیت و تازگی در جایگاه بسیار بالایی قرار می گیرند. فندق یکی از پر کاربرد ترین آجیل ها و خشکبار ارائه شده در کشور ما است و به همین خاطر نیز مصرف کنندگان آن ها نیز هر روز رو به افزایش هستند.

  1. انواع این مدل فندق های با کیفیت ایرانی بسیار ترد هستند و این تردی نیز نشان دهنده میزان تازگی هر یک از این محصولات غذایی می باشد. به همین خاطر نیز از خوردن آن ها بسیار لذت خواهید برد و از طعم بی نظیر آن ها شگفت زده خواهید شد. گاه عده ای فندق را به صورت خوراکی و خام مصرف نمی کنند و آن را پودر کرده و در سایر مواد غذایی استفاده می نمایند. باید گفت که هر چه مزه و طعم این فندق ها بهتر باشد و فندق تازه تر باشد پودر حاصل از آن نیز کیفیت بالایی خواهد داشت.
  2. درصد چربی موجود در بافت این دانه های روغنی بسیار مطلوب است. این فندق ها روغن و اسید های چرب به اندازه ای دارند و همین امر نیز موجب ایجاد طعم و مزه ای لذیذ در این اقلام می شود. شما می توانید این مدل فندق ها را برای مصارف مختلف خود تهیه کنید و از آن ها بهترین و با کیفیت ترین دسر ها، خوراکی ها و کیک ها را آماده سازی کنید.
  3. برخی از فندق به دلیل ظاهر زیبایی که دارد استفاده کرده و آن را برای مصرف در برخی از کیک ها و دیزاین آن ها بهره می برند. هر مدل از این کالا های کاربردی را می توان به شکلات نیز آغشته کرد و به این ترتیب مزه و طعمی بی نظیر به آن ها بخشید. ترکیب شکلات با فندق بسیار خوشمزه بوده و به همین خاطر نیز از این مواد برای پذیرایی نیز می توان استفاده کرد.
  4. در کشور ما از فندق برای بهبود برخی از بیماری ها نیز استفاده کرده و این خشکبار را برای خواص درمانیشان نیز خریداری می کنند.

روش تشخیص کیفیت انواع فندق کوهی

روش تشخیص کیفیت انواع فندق کوهی را در این بخش بررسی کرده و کمی در رابطه با هر یک از این محصولات درجه یک اطلاعات کسب می کنیم. شما می توانید انواع فندق های کوهی ارائه شده در ایران را به روش های مختلفی تشخیص دهید. هر یک از مدل های این فندق ها کیفیت بسیار بالایی داشته و به همین خاطر نیز مشتریان با آن ها بسیار آشنایی دارند. شما می توانید فندق مورد نیاز خود را به روش های مختلفی شناسایی کنید. شناخت آن ها کار ساده ای است به شرط آن که به برخی نکات در حین خرید دقت داشته باشید.

  1. در وهله اول باید توجه کنید که فندق پیش روی شما عطر و بوی ماندگی ندهد. در صورتی که چنین بویی از آن به استشمام رسد باید نتیجه گرفت که فندق مدتی در انبار باقی مانده و سپس عرضه شده است. به این ترتیب در صورت خرید آن فندق هایی کهنه را به دست آورده اید که چندان کیفیتی ندارند.
  2. در مرحله دوم باید به طعم و مزه آن دقت کنید. اگر فندق خام می خواهید مزه آن ها نباید به شوری بزند و کمی هم باید رطوبت در بافت این فندق ها وجود داشته باشد. اما در صورتی که برای پذیرایی از میهمانان خود به دنبال خرید این خشکبار هستید باید دقت کنید که این فندق ها برشته تر باشند و کمی هم آن ها را در نمک تفت داده باشند. به همین خاطر نیز در خرید باید حتما کمی آن ها را تست کنید و مزه آن ها را بدانید تا بر اساس نوع استفاده خود از این فندق ها خریدشان را انجام دهید.
  3. توجه کنید کنه فندق مورد نظر باید به صورت بسته بندی شده ارائه شود. در صورتی که بسته بندی های مناسب برای این فندق ها ارائه ندهند نمی توان به کیفیت آن ها اطمینان کرد. وجود بسته بندی حتی سبب بهداشتی تر شدن این گونه فندق ها نیز می شود. به همین سبب نیز بهتر است که بسته بندی های پلمپ شده این خشکبار و آجیل های پر مصرف را خریداری نمایید.

شاخصه های بارز فندق خام درجه یک

شاخصه های بارز فندق خام درجه یک شاخصه های بارز فندق خام درجه یک هر یک از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار بوده و باید به دقت بررسی شوند. از این رو نیز یک عنوان در این مقاله را به این مورد مهم اختصاص می دهیم و این محصولات را هر چه بیش تر به خوانندگان عزیز معرفی می کنیم.

  1. این فندق های با کیفیت برای سلامت بدن بسیار مفید می باشند و خواص بسیار زیادی را برای بدن ما به ارمغان می آورند. به همین سبب نیز مردم نیز آن ها را برای مصرف خود در طول روز بسیار خریداری کرده و از آن ها استفاده های متعددی به عمل می آورند. برخی از مردم از این فندق های با کیفیت برای حفظ قند خون خود استفاده کرده و برخی نیز برای تناسب اندام فندق میل می کنند. فندق باید به اندازه مصرف شود تا خواص درمانی خود را به بدن فرد انتقال دهد.
  2. از فندق در شب های عید بیش تر استفاده می کنند. در این مراسم و آیین کهن ایرانی همیشه مقادیری فندق را با کمی خشکبار ترکیب کرده و آن ها را در ظروف شب سال نو می ریزند و با استفاده از آن ها برای پذیرایی از میهمانان اقدام می کنند.
  3. هر یک از انواع این فندق های خام با کیفیت را به صورت پودر شده آماده کرده و پودر آن ها را الک کرده و بر روی کیک ها و شیرینی ها می پاشند. به این ترتیب کیفیت و طعم این خوراکی های فوق العاده بسیار بهتر خواهد شد.

مواردی از فواید مصرف فندق خندان

مواردی از فواید مصرف فندق خندان را در این قسمت مطالعه می کنید. هر کدام از مدل های فندق های ارائه شده در کشور ما ویژگی های خاص خود را دارند. فندق در ایران خاستگاه های متعددی دارد و در سر تا سر کشور ما کشت و برداشت می شود و از این رو در همه کشور ما در دسترس می باشد. به همین سبب عده بسیاری این فندق ها را در برنامه روزانه خود قرار داده و آن ها را به صورت مداوم میل می کنند. مصرف فندق در همه کشور ما متداول می باشد. برای خریدی بهتر از بین این اقلام با کیفیت و کاربردی باید توجه داشته باشید که این فندق ها را از یک کمپانی معتبر تهیه کنید.

انواع این مدل فندق های با کیفیت ایرانی در بازار های فروش داخلی و خارجی بسیار پر متقاضی می باشند. شما می توانید هر یک از مدل های این فندق های اصل را به سادگی سفارش داده و آن ها را برای مصارف متعددی مورد استفاده قرار دهید. هر یک از این فندق های ارزنده و مرغوب ویتامین ها و املاح معدنی بسیار زیادی برای بدن ما دارند. شما می توانید از آن ها برای درمان ریزش موی خود استفاده کرده و از برخی خواصی که برای پوست و زیبایی دارند بهره برید.

ناگفته هایی درمورد فندق کوهی

ناگفته هایی درمورد فندق کوهی ناگفته هایی درمورد فندق کوهی را در این بخش تقدیم حضورتان می کنیم. با خرید هر یک از این فندق های با کیفیت و خشکبار مرغوب می توانید تنقلات بسیار خوشمزه ای را برای فرزند خود تهیه و خریداری کنید. شما می توانید این فندق ها را جایگزین هر یک از خوراکی های مضری که کودک شما در طول روز استفاده می کند کنید و از آن ها بهترین استفاده ها را داشته باشید. این مدل فندق های ارزنده و با کیفیت را به صورت فله نیز ارائه می دهند.

مدل های فله ای آن ها قیمت پایین تری دارند اما کیفیت آن ها کمی مبهم است. ممکن است هر کدام از مدل های این فندق ها را در مرکز خشکبار به صورت فله و با بسته بندی های موجود در خود مرکز فروش خشکبار به شما ارائه دهند.

اما باید دقت کنید که محصولات اصل این کارخانه که به صورت بسته بندی شده ارائه می شوند دارای نماد ها و برند های سازنده این محصولات بوده و به صورت وکیوم و پلمپ شده به مشتریان عرضه می شوند. آجیل های شب عید خود را از این کمپانی بخواهید.

گاه این فندق ها را به صورت پوسته شده در اختیار مشتریان قرار می دهند و گاه آن ها را به صورت با پوست به فروش می رسانند. اگر فندق را پوست گیری کنند هزینه آن بسیار گزاف تر می شود. قیمت آن ها با هزینه و دستمزد پوسته کردن فندق ها ترکیب شده و سبب افزایش هزینه این محصولات می گردد. از این رو نیز تنها در صورتی خرید فندق پوست شده را انجام دهید که فرصت کافی برای پوست کردن آن ها را ندارید و می خواهید با آن ها برخی مواد غذایی را تولید کنید که باید پیش از اقدام مغز فندق خالص برای آن تهیه نمایید.

خصوصیات قابل توجه فندق برشته

خصوصیات قابل توجه فندق برشته توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. هر یک از انواع این فندق های با کیفیت قیمت های به خصوصی دارند. فندق نیز مانند هر یک از انواع مواد غذایی موجود در بازار های فروش درجه بندی های متعددی دارد و هر یک از آن ها کیفیت به خصوصی داشته و به همین سبب نیز مردم آن ها را به طرق مختلفی تهیه و خریداری می کنند. شما می توانید هر مدل از این فندق های با کیفیت و خاص را برای طبخ انواع خوراکی ها تهیه کنید و از آن ها بهترین استفاده ها را داشته باشید.

مزه و طعم فندق در ترکیب با کمی پودر کاکائو بسیارعالی است و سبب می شود که بچه ها به جای پفک و چیپس های محبوب خود این فندق ها را جایگزین کنند. شما می توانید از فندق در روغن گیری نیز استفاده کرده و از چربی موجود در بافت این مواد نیز استفاده به عمل آورید. درصد اسید های چرب موجود در این مواد غذایی این امکان را برای شما ایجاد می کند که روغن مرغوبی از این مواد به دست آورید.

سفارش کلی فندق خندان تازه صادراتی

سفارش کلی فندق خندان تازه صادراتی سفارش کلی فندق خندان تازه صادراتی به صورت آنلاین و اینترنتی ثبت می شود. شما می توانید سفارشات خود را به روش های مختلفی در این کمپانی پخش و فروش ثبت کنید. این مرکز با در نظر گرفتن هزینه های اولیه خرید فندق های خام، هزینه های جاری در مرکز تولیدی برای این اقلام همچون هزینه صرف شده برای انرژی مورد استفاده دستگاه ها، هزینه و دستمزد کارکنان مربوطه، هزینه های مربوط به حمل و نقل محصولات، هزینه بسته بندی فندق ها و… قیمت نهایی این خشکبار را برای مشتریان خود ارائه می دهد.

فندق کوهی تازه در این کمپانی به صورت آنلاین به مشتریان عزیز ارائه می شود. از این رو خرید این محصولات غذایی بسیار کار ساده ای شده است و همه مشتریان می توانند به آن ها دسترسی داشته باشند و در زمان کوتاهی آن ها را درب منزل خود تحویل بگیرند. فندق برشته در بازار های فروش خارجی نیز مشتریان بسیار زیادی دارد و صادرات آن ها به سود کشور ما بوده است.

هر یک از انواع مدل های فندق خام سایز و ابعاد به خصوصی داشته و اندازه های آن ها بسیار متناسب می باشد. فندق خندان ایرانی را به سهولت می توان در بازار های خرید و فروش اقلام خشکبار یافت کرد. اما مدل هایی که از درب کارخانه و مستقیم تهیه می کنید بی شک کیفیت بهتری دارند و قیمت آن ها نیز به صرفه تر است. فندق کوهی یکی از مدل های محبوب فندق است. خرید فندق خندان باید به میزان مورد نیاز باشد. از خرید بیش از اندازه فندق خندان تازه و انبار کردن این محصولات پرهیز کنید.

اعظم بیات

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: اعظم بیات

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09183683471

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: bayat9397@gmail.com

مجموعه فندوقچه شما را به خرید بهترین فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

170

170 پاسخ به “مرکز خرید فندق خندان تازه صادراتی”

  1. سلام
    سایت شمارو بررسی کردم و بعضی مقالات سایت تون رو مطالعه کردم. به دنبال راهی برای سرمایه گذاری سودآور و اشتغال زایی هستم، با توجه به اینکه فندق یکی از انواع مغز های خوراکی پر کاربرد در صنایع غذایی هست، قصد دارم وارد عرصه تولید پودر و خمیر فندق بشم. آیا در این زمینه هم مشاوره می دهید؟

    • شماره همراه: 09120258965
    • سلام
      جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت پر کنید و مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

    • سلام ممنون از سایت خوبتون واقعا مطلب فوق العاده ای بود در مورد انواع فندق و خواص انها.

      • شماره همراه: 09100577478
    • با درود فراوان
      توضیحات کامل و خوب و مفیدی بود
      تشکر میکنم از مجموعه فندوقچه بابت تولید و عرضه فندوق خندان تازه، با کیفیت، خوشمزه، مقوی و صادراتی
      خرید این محصول رو پیشنهاد میکنم
      لطفا قیمت رو هم درج کنید

      • شماره همراه: ۰۹۳۰۳۰۲۸۰۱۱
      • سلام
        جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت پر کنید و مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

      • فندق عطر و طعم بسیار خوبی دارد.
        پودر فندق که یکی از خوشمزه ترین و پر خاصیت ترین می باشد
        مخصوصا کودکانی که تو سن رشد هستن بسیار مفید می باشد
        بنده چون از این سایت خرید کردم و راضی بودم به اطرافیان خودم هم پیشنهاد دادم

        • شماره همراه: ۰۹۱۱۷۷۹۹۴۴۶
      • سلام عرض می کنم خدمت شما و تمامی همکاران محترمتون. خسته نباشید. از توضیحات عالی و مفید شما در مورد فندق تازه خندان و کوهی و فندق برشته بسیار متشکرم. میخواستم بدونم شما مغز فندق خام و برشته هم به فروش می رسونید؟ ارسالتون به چه صورته؟

        • شماره همراه: 09366809297
        • سلام
          جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت پر کنید و مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

          • سلام
            جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت پر کنید و مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

          • با سلام و وقت بخیر. فندق برای حفظ درخشندگی و طراوت پوست عالی است و کمک می کند که جوانتر از سن واقعی خود به نظر برسید. فندق برای زنان باردار نیز بسیار مفید است، زیرا حاوی مقدار زیادی مواد مغذی است که برای تغذیه و رشد مناسب نوزادان ضروری می باشد. با تشکر از مجموعه فندوقچه

            • شماره همراه: 09016976438
          • فندق در ایران خاستگاه های متعددی دارد و در سر تا سر کشور ما کشت و برداشت می شود و از این رو در همه کشور ما در دسترس می باشد اما کیفیت چیزی است که در همه جا پیدا نمی شود، فندوقچه فندق خندان و با کیفیت را به شما عرضه می کند.

            • شماره همراه: 09136119294
          • سلام وقت بخیر.
            من جهت کسب اطلاعات برای انجام یک تحقیق وارد سایتتون شدم. اما واقعا اطلاعات کامل و جالبی ارائه داده بودید و به این نتیجه رسیدم که سایتی که تا این اندازه تخصصی روی محصول فندوق فعالیت میکنه قطعا میتونه بهترین نمونه های اون رو هم برای فروش ارئه بده، مجموعه خوب فندوقچه رو به یکی از اقوام که کار پخش خشکبار انجام میده معرفی کردم و ان شالله به زودی ازتون خرید خواهیم کرد.
            موفق باشید.
            فقط یک سوال فندوق خندان مانند پسته خندان به صورت طبیعی وجود دارد یا پوسته آن با ضربه خندان می شود؟

            • شماره همراه: ۰۹۱۳۲۹۰۰۴۱۸
            • سلام
              جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت پر کنید و مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

            • سلام مطالب سایت رو مطالعه کرده مفید بود لطف کنید در خصوص خرید عمده فندق ،اعلام قیمت و راهنمایی بفرمایید.با تشکر

              • شماره همراه: ۰۹۳۸۱۴۱۹۵۲۱
            • سلام…ی سوال داشتم فندق هاتون بودادست یا خام واینکه ارسال واسه شهرهای دیگه دارید با نه؟ممنون

              • شماره همراه: ۰۹۹۲۷۷۶۰۳۳۷
              • سلام
                جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت پر کنید و مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

              • سلام ازین محصول بی نظیر خریداری کنید تا هم از خواص آن و مزه آن لذت ببرید تازه خوشمزه مقوی من بسیار راضی بودم سپاسگذارم

                • شماره همراه: ۰۹۰۳۷۲۶۰۴۸۴
              • سلام وقت بخیر.از سایت شما فندق خندان برشته خرید کردم واقعا خیلی ترد و تازه و خوشمزه بودند.ممنون از تولید کنندگان این محصول باکیفیت خوشمزه

                • شماره همراه: ۰۹۰۳۶۱۷۴۳۴۲
              • سلام
                فندق خندان به به چقدرم عالی همین که از درب کارخونه میشه تحویل گرفت عالیه کیفیتش هم بسیار خوب

                • شماره همراه: 09111395097
              • من می خوام از این سایت فندق خریداری کنم میخواستم بدونم ارسال به شهرستان هم دارین؟

                • شماره همراه: ۰۹۳۹۷۱۸۲۸۱۲
                • سلام
                  جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت پر کنید و مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

                • سلام اگه من از این سایت فندق سفارش بدم چند روز زمان میبره تا محصول به دستم برسه؟ممنون میشم پاسخ بدین

                  • شماره همراه: ۰۹۳۹۷۱۸۲۸۱۲
                  • سلام
                    جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت پر کنید و مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

                  • سلام خدا قوت
                    ممنون از اینکه نحوه تشخیص فندق کوهی را در مطالبتان گنجانده اید من قصد خرید محصولات شمارا به صورت جزئی دارم‌ آیا امکان ارسال محصول جزئی دارید.

                    • شماره همراه: ۰۹۱۵۳۳۸۷۱۰۷
                    • سلام
                      جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت پر کنید و مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

                    • سلام. وقتتون بخیر. من اولین بار بود که فندق و غیر حضوری خریدم. ولی خداروشکر خیلی عالی بود و باز هم سفارش داریم.

                      • شماره همراه: 09109964011
                    • سلام خسته نباشید
                      روغن موجود در فندق چربی غیر اشباع نیست و باعث چاقی نمی شود ممنون از شما

                      • شماره همراه: ۰۹۱۴۷۶۰۸۵۰۳
                    • سلام خسته نباشین
                      فندق های کوهی یکی از مدل های محبوب و مرغوب فندق در بازار می باشد

                      • شماره همراه: ۰۹۱۷۲۷۷۹۵۵۸
                    • سلام من همیشه فندق رو پودر میکنم و با چند تا مغز دیگه ترکیب میکنم همراه با شیر یه معجون فوق العاده اس

                      • شماره همراه: 09104646869
                    • فندق های با کیفیت ایرانی بسیار ترد هستند و این تردی نیز نشان دهنده میزان تازگی هر یک از این محصولات غذایی می باشد.

                      • شماره همراه: ۰۹۳۸۴۲۳۲۲۱۳
                    • در کشور ما از فندق برای بهبود برخی از بیماری ها نیز استفاده کرده و این خشکبار را برای خواص درمانیشان نیز خریداری می کنند.

                      • شماره همراه: ۰۹۳۸۴۲۳۲۲۱۳
                    • فندق ها روغن و اسید های چرب به اندازه ای دارند و همین امر نیز موجب ایجاد طعم و مزه ای لذیذ در این اقلام می شود. 

                      • شماره همراه: ۰۹۳۸۴۲۳۲۲۱۳
                    • فندق های با کیفیت برای سلامت بدن بسیار مفید می باشند و خواص بسیار زیادی را برای بدن ما به ارمغان می آورند.

                      • شماره همراه: ۰۹۳۸۴۲۳۲۲۱۳
                    • با سلام خدا قوت.من از سایتتون ۱۵کیلو فندق تهیه کردم واز کیفیت ان بسیار راضی بودم.موفق باشیدفندق تازه دارای پوششی سبز رنگ می باشد که البته این پوست بعد از خشک شدن از آن جدا میگردد.

                      • شماره همراه: 09354239934
                    • با عرض سلام بنده از این سایت خرید کردم و فندق هاش واقعا عالی و خوشمزه بودن تشکر میکنم از سایت خوبتون

                      • شماره همراه: 09128548310
                    • باسلام هزینه فرستادن کالای سمپل شما چه مقدار میشود؟تولیدی فندق باید در عرصه های کیفیت برتر، تنوع بیشتر، اجناس چشم گیرتر، قیمت مناسب تر به رقابت با تولیدی های فندق دیگر بپردازد شما هزینه ارسال بار راد چگونه میپردازید؟راهی هست که با هزینه کمتر از شما خرید عمده انجام بدم؟

                      • شماره همراه: 09354239934
                      • سلام
                        جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت پر کنید و مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

                      • سلام به مجموعه زحمتکش فندوقچه میخواستم بدونم که کلا ما چند نوع فندوق داریم؟ هر نوع مختلف خواصشون هم فرق می کنه؟

                        • شماره همراه: 09044481294
                        • سلام
                          جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت پر کنید و مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

                        • من چند وقت پیش فندق گرفتم ولی تلخ بود بعد ها متوجه شدم که کهنه بوده چجور میتونم یک فندق خوب و تازه بخرم؟ چه نشانه هایی دارد؟

                          • شماره همراه: 09104646869
                          • سلام
                            جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت پر کنید و مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

                          • سلام روز خوش .فندوق برشته که عالیه .طعم بسیار خوبی داره .وهمه دوست دارن .که این سایت با کیفیترینشو برای فروش داره حتماً خرید داشته باشید

                            • شماره همراه: 09364820748
                          • البته پوست آن نیز دور انداختنی نبوده و برای ایجاد حرارت و همینطور تولید زغال نیز به کار می برند. در کل، این نوع محصولات در بخش های مختلفی از ایران کشت و سپس برداشت می شوند.با سلام شما پوست گردو هم میفروشید؟درتناژ بالا می خوام؟

                            • شماره همراه: 09354239934
                            • سلام
                              جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت پر کنید و مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

                            • با سلام
                              از فندق در شب های عید بیش تر استفاده می کنند. در این مراسم و آیین کهن ایرانی همیشه مقادیری فندق را با کمی خشکبار ترکیب کرده و آن ها را در ظروف شب سال نو می ریزند و با استفاده از آن ها برای پذیرایی از میهمانان اقدام می کنند.

                              • شماره همراه: 09143155010
                            • سلام عرض ادب نسبت به مجموعه خوب وتوانمد فندوقچه مغز فندق حاوی چربی بالایی می باشد که به رنگ زرد روشن بوده و همچنین طعم این محصول بسیار ملایم و دارای عطر بسیار مطبوعی می باشد.محصول فندق شما عالی هست

                              • شماره همراه: 09354239934
                            • فندق خواص زیادی داره و خوردن اون تو سلامتی خیلی کمک میکنه مخصوصا برای کودکان و دانش آموزان

                              • شماره همراه: 09338674740
                            • سلام و وقت تان بخیر
                              فندق همچون سایر خشکبارها خواص فراوانی دارد اما چون پوسته ضخیمی دارد کمی مصرف آن را برایمان سخت می کند، در فروشگاه فندوقچه فندق های خندان و با کیفیتی عرضه می شود که به راحتی مغز آن خارج می شود و این محصول صادراتی و درجه یک برای ما خریداران بسیار رضایت بخش بوده است.

                              • شماره همراه: ۰۹۱۱۲۴۰۴۵۱۵
                            • سلام وقت شما بخیر اگر به صورت عمده محصول را سفارش بدم بار چگونه و در چند روزه کاری تحویل می دهید؟ بسیار ممنونم از سایت خوبتون

                              • شماره همراه: 09055605718
                              • سلام
                                جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت پر کنید و مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

                              • سلام اگر محصول مجموعه ی شما را عمده سفارش بدهم میشه که اقساطی پرداخت کنم؟ لطفا سریعا پاسخگو باشید.

                                • شماره همراه: 09055605718
                                • سلام
                                  جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت پر کنید و مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

                                • سلام وقتتون بخیر من محصول شما رو سفارش دادم و بسیار از کیفیت و مرغوبیت محصول راضی بودم. به طور یقین خرید از مجموعه شما ادامه دار خواهد بود. بسیار مشتری مدار و رفتار درستی با مشتری دارید.

                                  • شماره همراه: 09112340427
                                • سلام وقت شما به خیر و شادی من از مشتری های این مجموعه هستم و به طور اتفاقی با سایت شما آشنا شده بودم از شما بابت کیفیت و قیمت بسیار مناسب و عالی شما بسیار سپاسگزارم.

                                  • شماره همراه: 09112340427
                                • سلام و خداقوت خدمت شما مطالب سایت بسیار مفید و کاربردی بود لطفا در مورد هزینه ارسال و قیمت کالا نیز توضیحاتی قرار دهید.

                                  • شماره همراه: 09112340427
                                • سلام مطالب و محتوای سایت بسیار جامع و کاربردی بود لطفا مطالب بیشتری بگذارید. آرزوی موفقیت برای تمامی افراد مجموعه شما را دارم.

                                  • شماره همراه: 09112340427
                                • سلام خسته نباشید لطفا آدرس نمایندگی خودتون رو در سایت درج کنید. قیمت را نیز در سایت قرار دهید.

                                  • شماره همراه: 09112340427
                                  • سلام
                                    جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت پر کنید و مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

                                  • با سلام و عرض ادب لطفا در سایت خود قیمت را قرار دهید تا بتوانیم مقایسه ی قیمت با دیگر جاها داشته باشیم.

                                    • شماره همراه: 09112340427
                                    • سلام کیمیا عزیز
                                      جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت پر کنید مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

                                    • سلام و عرض ادب. این نمونه کارهایی که تو پیج گذاشتین رو موجود دارین؟ فروش فقط به صورت عمده هستش یا میتونیم تو حجم کم هم سفارش بدیم؟

                                      • شماره همراه: 09333058629
                                      • سلام
                                        جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت پر کنید و مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

                                      • سلام وقت شما بخیر محصول رو از سایت شما سفارش دادم و ظرف مدت کوتاهی به دستم رسید بسیار سپاسگزارم.

                                        • شماره همراه: 09112340427
                                      • سلام وقت بخیر امکان اینکه در صورت عدم رضایت بتوانم محصول را مرجوع کنم وجود دارد یا خیر؟

                                        • شماره همراه: 09112340427
                                        • سلام
                                          جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت پر کنید و مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

                                        • سلام بسیار از سفارشم راضی بودم اگر چه من قبلا از فروشگاه ها به صورت حضوری خرید می کردم اما خرید از سایت شما به من یاد داد که محصولم را می توانم در مدت کوتاه با کیفیت و قیمت عالی دریافت کنم.

                                          • شماره همراه: 09112340427
                                        • سلام خسته نباشید. فندق خندان تازه طرفداران زیادی دارد من هم پیگیر بودم تا یک مجموعه ی در جه یک را انتخاب کنم تا مشتری ثابت آن شوم. از اینکه با سایت شما آشنا شدم بسیار خوشحالم. فقط یک سوال خرید به صورت عمده محدودیت از لحاظ وزنی هم دارد؟

                                          • شماره همراه: 09351339573
                                        • سلام و عرض ادب و احترام من از مشتریان دائمی این سایت هستم و از کیفیت کار شما و مشاوره بسیار خوبتون ممنونم. امیدوارم موفق باشید.

                                          • شماره همراه: 09112340427
                                        • سلام عرض ادب
                                          فندق مزایای زیادی دارد و دارای ویتامین ب و ای است همچنین دارای مواد مغذی و پروتئین و ویتامین ها است

                                          • شماره همراه: 09025920676
                                        • سلام من از سایت شما خرید انجام دادم اما هنوز به دستم نرسیده لطفا پیگیری کنید.

                                          • شماره همراه: 09112340427
                                        • سلام من از وقتی با سایت شما آشنا شدم این محصول رو فقط از شما خرید می کنم بسیار هم تا به الان راضی بودم و به بقیه ی دوستان نیز توصیه می کنم.

                                          • شماره همراه: 09112340427
                                        • سلام وقت بخیر من از مشتریان شما هستم و بخاطر قیمت و کیفیت عالی تا الان به همه ی دوستان و همکارانم سفارش محصول رو از سایت شما پیشنهاد کردم.

                                          • شماره همراه: 09112340427
                                        • سلام و درود فراوان نمونه کارهایی که در سایت قرار دادید موجود هست؟ قیمت آن چقدره؟

                                          • شماره همراه: 09112340427
                                          • سلام
                                            جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت پر کنید و مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

                                          • سلام فروش فقط به صورت عمده است یا ثبت سفارش جزئی نیز دارید؟ تا چه اندازه شامل سفارش عمده محصول می شود؟

                                            • شماره همراه: 09112340427
                                            • سلام
                                              جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت پر کنید و مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

                                            • سلام فندق های خندان ایرانی بسیار باکیفیت وپرفروش دربازارهای داخلی وخارجی می باشدترکیب فندق باپودر کاکائو بسیارخوش طعم وخوشمزس برابچه ها جایگزین مناسبی بجای چیپس وپفک هستش

                                              • شماره همراه: ۰۹۰۳۹۵۳۰۴۸۶
                                            • سلام و خسته نباشید به مجموعه فندوقچه. اگه امکانش هست راجب نحوه فروش و قیمت های محصولات هم یه سری اطلاعات تو سایت بزارین. سپاس

                                              • شماره همراه: 09143171728
                                              • سلام
                                                جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت پر کنید و مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

                                              • سلام و عرض ادب خدمت شما. فندق کوهی و فندق خندان و برشته محصولات خوبی هستند که شما در سایت مفصل در موردشان توضیح دادید.مغز فندق مورد استفاده ی بسیاری از شیرینی فروشی هاست و از ان در صنعت کیک سازی استفاده می کنند. از روغن فندق برای تقویت ابرو و مو بسیار استفاده می شود.خواص بسیار زیادی که فندق دارد چه خندان چه برشته و کوهی ،باعث شده است که طرفداران زیادی داشته باشد.خرید این محصول بصورت مستقیم و عمده ،بسیار با صرفه تر می باشد. سپاس فراوان بدلیل این اطلاعات مفید.

                                                • شماره همراه: 09125664562
                                              • باسلام وقتتون بخیر من ازسایت فندوفچه دیدن کردم واقعا ممنون از شما که مارا با شاخصه های فندوق تازه و باکیفیت آشنا کردید آیا خاصیت فندوق خام بیشتراز فندق برشته است؟؟

                                                • شماره همراه: 09193652303
                                                • سلام
                                                  جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت پر کنید و مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

                                                • سلام با تشکر از سایت خوبتون می خواستم قیمت این محصولتونو بدونم و این که چطور میتونم سفارش بدم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

                                                  • شماره همراه: 09112479401
                                                  • سلام
                                                    جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت پر کنید و مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

                                                  • سلام وقتتون بخیر، میخواستم بدونم شما فروش حضوری هم دارید؟ شعباتتون کجاست؟ ممنون از پاسخگوییتون

                                                    • شماره همراه: 09112479401
                                                    • سلام
                                                      جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت پر کنید و مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

                                                    • سلام خسته نباشید، خیلی ممنون از سایت خوب و جامعتون که انقدر دقیق درباره محصولات توضیح دادید.

                                                      • شماره همراه: 09112479401
                                                    • سلام و خداقوت خدمت شما مطالب سایت بسیار مفید و کاربردی بود لطفا در مورد هزینه ارسال و قیمت کالا نیز توضیحاتی قرار دهید.

                                                      • شماره همراه: 09112479401
                                                    • سلام مطالب و محتوای سایت بسیار جامع و کاربردی بود لطفا مطالب بیشتری بگذارید. آرزوی موفقیت برای تمامی افراد مجموعه شما را دارم.

                                                      • شماره همراه: 09112479401
                                                    • سلام خسته نباشید لطفا آدرس نمایندگی خودتون رو در سایت درج کنید. قیمت را نیز در سایت قرار دهید.

                                                      • شماره همراه: 09112479401
                                                      • سلام
                                                        جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت پر کنید و مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

                                                      • محصولتون کیفیت خیلی خوبی داره، از عکسشم مشخصه.چطور میتونم ثبت سفارش کنم؟میشه راهنماییم کنید.

                                                        • شماره همراه: 09112479401
                                                        • سلام
                                                          جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت پر کنید و مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

                                                        • سلام خسته نباشید ایا این فندق ها به صورت پاک شده قابل خریداری هستند؟

                                                          • شماره همراه: 09917893026
                                                          • سلام
                                                            جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت پر کنید و مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

                                                          • سلام. یک هفته ای میشه سفارش دادم هنوز به دستم نرسیده ممنون میشم مشکل رو پیگیری کنید.

                                                            • شماره همراه: 09154122566
                                                          • با سلام و عرض ادب ،من از این فندق های خندان این سایت خریداری کردم ،کیفیت و مزه فوق العاده ایی دارند و قیمتش هم مناسب تر از خیلی جاهای دیگه است ،و از خریدم خیلی راضی هستم و به همه دوستان هم پیشنهاد میکنم حتما امتحانش کنند و خودشون کیفیت رو تجربه کنند

                                                            • شماره همراه: 09160649181
                                                          • سلام وعافیت، بلی این فنداق ازکیفیت خیلی بالای برخورداراست قیمت تایش هم مناسب است

                                                            • شماره همراه: 09372876315
                                                          • با سلام وقت بخیر
                                                            فندق خندان در استان‌های گیلان، قزوین، مازندران، گلستان، قم و زنجان کشت می‌شود. دراین‌ بین, استان گیلان با تولید ۸۵ درصد فندق ایران در رتبه نخست قرار دارد. لازم به ذکر است که فندق یکی از اقلام اصلی آجیل به‌حساب می‌آید. مغز آن در حدود ۶۰ درصد روغن دارد که به رنگ زرد روشن بوده و دارای طعمی ملایم و بوی مطبوعی می باشد . بمصرف تغذیه ،‌عطر سازی و نقاشی می رسد و دارای مقدار بسیار زیادی فسفر می باشد. مغز فندق با طمع دلپذیر خود در بسیاری از کیک‌ها، شیرینی‌ها و شکلات‌ها، مورداستفاده قرار می‌گیرد. با توجه به خواص انبوه ، این آجیل مورد پسند بسیاری از مردم واقع شده است . با تشکر

                                                            • شماره همراه: 09035348392
                                                          • سلام میخواستم بدونم فندق بدون پوست هم دارید؟قیمت ده کیسه بیست کیلویی فندق تازه بدون پوست رو لطف کنید و بگید میشه هزینه رو به صورت اقساط پرداخت کرد!؟

                                                            • شماره همراه: 09212202875
                                                            • سلام خانم جعفری وقت بخیر
                                                              لطفا فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعاتی راجع به قیمت ها و سوالات مورد نیاز شما بدهند.

                                                            • اولین مزیتی که می توانید از فندق دریافت کنید این است که به سلامت سیستم قلبی عروقی و حفظ آن کمک خواهد کرد، زیرا حاوی اسیدهای اولئیک است که نوعی از چربی های اشباع نشده هستند.

                                                              • شماره همراه: 09109674976
                                                            • سلام
                                                              روز بخیر
                                                              فندق خندان تازه صادراتی به دلیل کیفیت بالا و طعم بی نظیری که دارد مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.
                                                              بنده این محصول را از سایت شما خریداری کردم و بسیار راضی بودم.
                                                              به دوستان توصیه میکنم که حتما فندق خندان تازه صادراتی را خریداری کنند.
                                                              تشکر

                                                              • شماره همراه: ۰۹۱۹۱۴۰۸۰۲۰
                                                            • با سلام
                                                              من از این محصولات استفاده کردم و بسیار هم راضی بودم .این سایت رو برای خرید این آجیل پیشنهاد میکنم.

                                                              • شماره همراه: 09143155010
                                                            • سلام، میتونم فندق رو به صورت عمده سفارش بدم؟ برای ارسال از راه زمینی محصول رو می فرستید؟

                                                              • شماره همراه: 09154122566
                                                              • سلام
                                                                جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت پر کنید و مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

                                                              • سلام تشکر فراوان میخواستم بدونم فقط فندق خندان دارین یا بدون پوست تولید می‌کنین

                                                                • شماره همراه: +989037261851
                                                              • باسلام و احترام
                                                                ممنون از سایت خوبتون .سفارش من به دستم رسید عالی و خوشمزه و ترد .فندق ترد و خوش طعم .ممنونم از شما و ممنونم از سایت خوبتون که این فرصت را برای ما فراهم کردین که راحت و آسان و بدون واسطه خرید کنیم .موفق و موید باشید .

                                                                • شماره همراه: 09395294117
                                                              • سلام روزتون بخیر،خسته نباشید.
                                                                آیا امکان خرید اینترنتی لز سایت شما وجود دارد ؟
                                                                آیا با خرید عمده می توانیم تخفیف بگیریم ؟

                                                                • شماره همراه: ۰۹۳۷۱۲۹۱۴۴۳
                                                                • سلام
                                                                  جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت پر کنید و مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

                                                                • با سلام و عرض ادب خدمت مجموعه صندوقچه .فندق خندان در اجیل های ایرانی بسیار مورد استفاده و کاربردیه .فندق خندان ی اجیل خوشمزه هستش و در طب سنتی مورد تو صیه هستش به دلیل دارا بودن انواع ویتامین ها و مواد معدنی و هم چنین سرشار از انتی اکسیدان زیادی می باشد که برای روده و معده بسیار مفید است

                                                                  • شماره همراه: 09226466272
                                                                • سلام واقعا خیلی خاصیت داره و بهترین محصولات و کیفیت ها رو ارائه میدن

                                                                  • شماره همراه: 09305282300
                                                                • سلام و خدا قوت به مجموعه خوبتون من از سایت شما اطلاعات خوبی گرفتم عالیه و باکیفیت ، برای تجارت و صادرات . نحوه ارتباط با فروشگاه شما چگونه است آیا نمایندگی شهرستانی دارید؟

                                                                  • شماره همراه: 09232537768
                                                                  • سلام
                                                                    برای هماهنگی جهت خرید حضوری لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران هماهنگی های لازم را انجام دهند.

                                                                    • سلام
                                                                      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

                                                                    • سلام خداقوت. قیمت فندق خندان در مجموعه ی شما خیلی پایین تر و با کیفیت تر می باشند.

                                                                      • شماره همراه: 09370225383
                                                                    • فندق خندان خیلی خوبه به راحتی میشه بدون هیچ وسیله ای شکوند و خورد

                                                                      • شماره همراه: 09226296069
                                                                    • وجود ترکیبات آنتی‌اکسیدانی، ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌تواند به فندق خواص و ویژگی‌های ضدسرطانی ببخشد.

                                                                      • شماره همراه: 09903053941
                                                                    • سلام خسته نباشید
                                                                      واقعا از فندقی که برام فرستادید متشکرم.خیلی خوشمزه و پرمغز و تازه بود.حتی یه دونه در بسته ام توش پیدانکردیم.از مجموعه بی نظیر فندوقچه خیلی تشکر میکنم موفق باشید

                                                                      • شماره همراه: ۰۹۳۸۴۴۷۷۹۰۹
                                                                    • سلام فندوق خام برا من نوعی مزه زمختی میده ولی فندوق برشته اون مزه خامی رو نداره و چون به دست ادمای کاردانی مثل شما بوداده شده هم ترده و هم خوشمزه

                                                                      • شماره همراه: 09384658278
                                                                    • سلام وقتتون بخیر
                                                                      از سایت دیدن کردم ممنون از مطالب مفیدتون من برای تنقلاتی برای بچه ها از این فندق ها سفارش دادم همچنین فندق با کاکائو طعم بی نظیری دارد که من برای فرزندانم درست میکنم ممنون از سایت شما که این محصول رو با قیمت مناسب در اختیارمون قرار دادید با تشکر از عوامل این مجموعه

                                                                      • شماره همراه: ۰۹۱۲۶۸۵۹۸۹۲
                                                                    • صادات فندق یکی از بهترین محصولات هست که میتوه ارز آوری زیادی رو داشته باشه

                                                                      • شماره همراه: 09383681056
                                                                    • سلام، خسته نباشید
                                                                      این فندوق ها رو توی بسته بندی ارسال می کنید یا بصورت فله؟

                                                                      • شماره همراه: 09126516038
                                                                      • سلام همراه گرامی
                                                                        برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا فرم داخل سایت را پرکنید مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

                                                                      • سلام من از این سایت فندوق خریدم در کمترین زمان به دستم رسید از خریدم بسیار راضیم و باز هم از این سایت سفارش میدم

                                                                        • شماره همراه: ۰۹۰۲۳۷۴۳۲۶۶
                                                                      • انواع این مدل فندق های با کیفیت ایرانی بسیار ترد هستند و این تردی نیز نشان دهنده میزان تازگی هر یک از این محصولات غذایی می باشد

                                                                        • شماره همراه: 09392385133
                                                                      • فولات از مواد ضروری برای رشد نوزادان می باشد. ۳۰ گرم فندق حاوی ۱۷ درصد فولات مورد نیاز روزانه برای کودکان می باشد. پس حتما در برنامه غذایی کودکانتان قرار دهید

                                                                        • شماره همراه: ۰۹۳۹۶۲۱۵۲۳۱
                                                                      • مطالب مطالعه کردم،با خواص فندق بیشتر آشنا شدم،فقط ی سوال هزینه بار و ارسال کالا به عهده خریدار هست?

                                                                        • شماره همراه: 09396776668
                                                                        • سلام همراه عزیز

                                                                          لطفا جهت پاسخگویی سریعتر به سوال شما فرم داخل سایت را پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

                                                                        • سلام و خسته نباشید خدمت مجموعه خوب فندوقچه
                                                                          من از این سات تا حالا خرید نکردم ولی دیدن این حجم از رضایت دوستان من رو مصمم کرد تا از این سایت خرید کنم.

                                                                          • شماره همراه: 0919749206
                                                                        • سلام
                                                                          فندق خندان برای مصرف روزانه عالیه
                                                                          پیشنهاد میکنم حتما استفاده کنید

                                                                          • شماره همراه: 09039833839
                                                                        • چه ویژگی های مناسبی رو برای فندوق با کیفیت نام برده بودین

                                                                          • شماره همراه: 09383681056
                                                                        • سلام وقت بخیر فندق خندان نسبت به فندق بسته هم مشتری زیادی دارد و هم زودتر به فروش می رسد

                                                                          • شماره همراه: 09374155705
                                                                        • فندوق‌های شما در کجا بسته بندی می شوند
                                                                          بسته بندی های شما در قالب چند کیلویی هستند؟

                                                                          • شماره همراه: 09396726488
                                                                        • بسته بندی هاتون متناسب با قیمت هاتون متفاوته یا فرقی نمیکنه؟

                                                                          • شماره همراه: 09383681056
                                                                        • خواهرم چند بار از شما خرید کرده منم میخوام خریداری کنم امیدوارم پشیمون نشم

                                                                          • شماره همراه: 09102939600
                                                                        • سلام و خسته نباشید
                                                                          با توجه به اینکه فندق یکی از انواع مغز های خوراکی پر کاربرد در صنایع غذایی هست، قصد دارم وارد عرصه تولید پودر و خمیر فندق بشوم. آیا در این زمینه هم مشاوره می دهید؟

                                                                          • شماره همراه: 09126516038
                                                                        • خوردن فندق در حالت معمول روزانه باعث می شود که مطمئن شوید، هر قسمت از بدن شما به درستی کار خود را انجام می دهد. این عمدتا به دلیل ترکیب مس و منگنز موجود در فندق است.

                                                                          • شماره همراه: 09193527897
                                                                        • سلام عصرتون بهیر
                                                                          طعم و مزه فندق هایی که به فروش می رسونید بی نظیر و عالین من عاشق طعم عالی و بی نظیر فندق های سایت فندوقچه هستم

                                                                          • شماره همراه: 09336436146
                                                                        • سلام عزیزان.خدا قوت
                                                                          درصد چربی موجود در بافت این دانه های روغنی بسیار مطلوب است. این فندق ها روغن و اسید های چرب به اندازه ای دارند و همین امر نیز موجب ایجاد طعم و مزه ای لذیذ در این اقلام می شود. شما می توانید این مدل فندق ها را برای مصارف مختلف خود تهیه کنید و از آن ها بهترین و با کیفیت ترین دسر ها، خوراکی ها و کیک ها را آماده سازی کنید.
                                                                          چه محصول بی نظیری
                                                                          موفق باشید.

                                                                          • شماره همراه: 09192942352
                                                                        • سلام خسته نباشید.محصولتون مرغوب و درجه یک هست
                                                                          مرسی از اطلاعات کامل که داخل سایت ارایه دادین.
                                                                          حتما خرید میکنم

                                                                          • شماره همراه: 09192942352
                                                                        • سلام
                                                                          وقت بخیر.
                                                                          انواع این مدل فندق های با کیفیت ایرانی بسیار ترد هستند و این تردی نیز نشان دهنده میزان تازگی هر یک از این محصولات غذایی می باشد. به همین خاطر نیز از خوردن آن ها بسیار لذت خواهید برد و از طعم بی نظیر آن ها شگفت زده خواهید شد. گاه عده ای فندق را به صورت خوراکی و خام مصرف نمی کنند و آن را پودر کرده و در سایر مواد غذایی استفاده می نمایند. باید گفت که هر چه مزه و طعم این فندق ها بهتر باشد و فندق تازه تر باشد پودر حاصل از آن نیز کیفیت بالایی خواهد داشت.

                                                                          • شماره همراه: 09192942352
                                                                        • سلام و خسته نباشید خدمت مجموعه خوب فندوقچه
                                                                          من از این سات تا حالا خرید نکردم ولی دیدن این حجم از رضایت دوستان من رو مصمم کرد تا از این سایت خرید کنم.

                                                                          • شماره همراه: 09923970919
                                                                        • سلام با توجه به متن بالا که گفته شده بود مرکز خرید فندق صادراتی در سال های اخیر با مشتریان بی شماری در سر تا سر دنیا رو به رو شده است. این فندق ها کیفیت بی نظیری داشته و از این رو در بین مشتریان محبوب و مشهور می باشد. اول اینکه خوشحالم که در زمینه صادرات ما هر روز شاهد پیشرفت هستیم دوم اینکه شما این فندق ها را فقط صادرات میکنید یا فروش داخلی هم دارید.

                                                                          • شماره همراه: ۰۹۳۳۷۹۰۹۹۱۹
                                                                        • باسلام فندوق های منم رسید این خوشمزه ترین و توپرترین فندقیه که تاحالا خوردم جنس فندوق ها خیلی مرغوب بودند قیمت هم مناسبه من مشتری شما شدم

                                                                          • شماره همراه: ۰۹۹۱۱۴۶۷۲۶۶
                                                                        • سلام روش تشخیص کیفیت انواع فندق کوهی به چه صورت است؟

                                                                          • شماره همراه: 09378451638
                                                                        • مطالبی که درباره فندق نوشته شده بود بسیار مفید و کامل بود

                                                                          • شماره همراه: 09383681056
                                                                        • سلام، خدا قوت و وقتتون بخیر
                                                                          شما مغز فندق خام هم موجود دارید و اگر دارید قیمت هر کیلو چقدره؟

                                                                          • شماره همراه: 09126516038
                                                                        • سلام و وقت بخیر
                                                                          من از سایت شما خرید کرده و راضی هستم خیلی ممنونم

                                                                          • شماره همراه: ۰۹۱۰۰۱۲۹۰۶۳
                                                                        • اگر کره فندق سفارش بدیم برامون تهیه می کنید یا صرفاً در زمینه فروش فندق فعالیت دارین؟

                                                                          • شماره همراه: 09373423037
                                                                        • سلام ببخشید فندق رو به چه کشورهایی صادر می کنید؟ امکان همکاری با مجموعه شما وجود داره؟ من همیشه فندوق رو به صورت عمده میخرم و خرده فروشی میکنم. شرایط خرید رو میشه لطفا توضیح بدهید بهم.

                                                                          • شماره همراه: 09910717325
                                                                        • سلام و عرض ادب خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت چقدر است ممنونم

                                                                          • شماره همراه: 09034105544
                                                                        • سلام .
                                                                          من برای مهمانی و اجیل از این سایت خوب فندق خندان خریدم .
                                                                          هیچ مشکلی نداشت و خیلی شیرین بود .
                                                                          پیشنهاد میکنم حتما کیفیت خوبشون رو امتحان کنین .

                                                                          • شماره همراه: 09030145358
                                                                        • سلام این فندق ها همون فندق هایی هستند که با دست می شه به راحتی بازش کرد و احتیاج به گوشت کوب نداره؟

                                                                          • شماره همراه: 09930348305
                                                                        • سلام و عرض ادب خدمت شما بسیار عالی بود توضیحاتتون امیدوارم موفق باشید همیشه و انقد پر انرژی باشید با تشکر از شما وتیم فوق‌العاده عالی شما

                                                                          • شماره همراه: 09034105544
                                                                        • سلام ، مطالب کامل و مفیدی از فندق گفته بودین ممنون از سایت خوبتون

                                                                          • شماره همراه: ۰۹۲۱۰۸۹۰۸۱۹
                                                                        • سلام.توجه کنید کنه فندق مورد نظر باید به صورت بسته بندی شده ارائه شود. در صورتی که بسته بندی های مناسب برای این فندق ها ارائه ندهند نمی توان به کیفیت آن ها اطمینان کرد.

                                                                          • شماره همراه: 09908421126
                                                                        • سلام وقتتون بخیر . شما فندق آجیلی هم دارین ؟ چطوری بدونم که محصول با کیفیتی دارین ؟

                                                                          • شماره همراه: 09157935692
                                                                        • سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما حال دلتون عالی باشه

                                                                          • شماره همراه: 09034105544
                                                                        • با سلام و وقت بخیر. محصول رو سفارش دادم. فندق برای زنان باردار نیز بسیار مفید است، زیرا حاوی مقدار زیادی مواد مغذی است که برای تغذیه و رشد مناسب نوزادان ضروری می باشد. علاوه بر این، فندق حاوی اسید فولیک است که به طور گسترده ای از بروز نقص لوله ی عصبی برای جنین در دوران بارداری جلوگیری می کند. فندق همچنین حاوی اسید فولیک است، که به رشد بافت جنین در دوران بارداری کمک می کند. با تشکر از مجموعه فندوقچه

                                                                          • شماره همراه: 09016976438
                                                                        • با سلام و وقت بخیر. محصول رو سفارش دادم و ازش راضی‌ام. فندق برای زنان باردار نیز بسیار مفید است، زیرا حاوی مقدار زیادی مواد مغذی است که برای تغذیه و رشد مناسب نوزادان ضروری می باشد. علاوه بر این، فندق حاوی اسید فولیک است که به طور گسترده ای از بروز نقص لوله ی عصبی برای جنین در دوران بارداری جلوگیری می کند. فندق همچنین حاوی اسید فولیک است، که به رشد بافت جنین در دوران بارداری کمک می کند.

                                                                          دیدگاهتان را بنویسید

                                                                          نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

                                                                          Call Now Buttonتماس بگیرید